fredag 14 september 2012

Ohh.. So Sexy!



Idag har jag inte gjort något vettigt alls egentligen. Men nu tänker jag ta mig tid och riva ut min garderob och prova lite kläder och bikinis. Det gör jag faktiskt lite då och då, när jag inte har råd att beställa nytt :) Då provar jag mina kläder igen och hittar nästan alltid något nytt plagg som jag hade glömt bort! Har hittat så snygga korsetter och klänningar idag på internet som jag vill ha! Kan sitta i flera timmar framför datorn och dregla över alla snygga kläder och underkläder som finns! Om jag ändå vore rik så jag kunde shoppa loss!

Jag är verkligen som ett barn på julafton när jag har beställt något och det äntligen kommer ner i min brevlåda. Jag lyssnar efter brevbäraren, står beredd vid brevinkastet.. När allt dimper ner, kastar jag alla brev åt sidan och beger mig direkt på paketen, haha! Väntade mig ett paket i morse, men då hade posten blivit försenad en dag! Så nu får jag vänta tills måndag, men sen har jag äntligen mina färgade linser som jag har beställt.

Men det är verkligen det bästa tipset jag kan ge er som vill känna er lite sexigare: Köp hem eller leta fram lite snygga kläder eller underkläder som ni trivs i och som ni tycker är sexiga! Det gör så mycket för självkänslan! Jag kan känna mig skit snygg när jag har på mig kläder som jag tycker är sexiga och som jag faktiskt trivs att använda! Samma gäller när jag fått en ny lyckad frisyr eller fått till den perfekta makeupen. Kom ihåg, att vara sexig handlar om utstrålning! Om du känner dig sexig, kan du lysa upp ett helt rum ! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar