torsdag 13 september 2012

Jobb som säljare!

Då har jag äntligen fått svar, och nu väntar jag bara på att bli registrerad. Sedan börjar jag jobba som säljare för ett företag som riktar in sig på sexleksaker och kläder för att hetta upp sexlivet! Ska bli väldigt roligt eftersom jag kommer att jobba inom alla områden. Områdena som jag kommer att jobba inom är genom homepartyn, katalog, genom min blogg och sedan kommer jag även att värva nya säljare!

Har ni frågor, funderingar eller vill beställa något så kan ni vända er till mig så hjälper jag er med detta. Självklart innehar jag sekretess! Vilket betyder att inga beställningar, frågor eller liknande kommer att lämnas till någon annan person utöver oss inom företaget! Snabba leveranser och utmärkta priser, kan det bli bättre? :) 

Vill DU tjäna lite extra pengar och få ett roligt jobb där du själv väljer hur mycket (eller lite) du vill jobba? Kontakta mig så hjälper jag er med detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar