söndag 16 september 2012

Hetta upp sexlivet! Sex Position!

Idag har jag hunnit med en liten sväng på inlines, så härligt. En bra start på morgonen. Men sex är ju den ultimata starten såklart ;) Jag hann inte med att ha morgon sex. Så jag får satsa på att ha hett sex ikväll kanske. Med eller utan partner ;)
Nu funderar jag på vad jag ska göra nästa helg. Jag vill ut och roa mig lite men får väl se om ekonomin tillåter! Nåväl, tiden får utvisa vad som händer! Idag tänkte jag kasta upp lite tips på hur ni kan hetta up sexlivet:
  • Champagne är en dryck som för många symboliserar erotik. Varför inte börja kvällen med var sitt glas? 
  • Doftljus kan skapa den rätta erotiska stämningen. Dra ut telefonjacket och ägna er en hel kväll bara åt varandra!
  • Sexiga underkläder är ett klassiskt sätt att höja pulsen i förhållandet. Satsa på pinuppan Dita von Teesens stil: Strumpeband, korsett, höga klackar.
  • Kramas mer. När vi kramas (och har sex) utsöndras det oxytocin, som även kallas ”kärlekshormonet” -  och som stärker våra förhållanden
  • Skippa underkläderna. Ska ni på fest tillsammans? Se till att era privata delar är lättåtkomliga och oklädda, så att ni kan smita i väg för en hemlig snabbis på värdfolkets toalett ;)

Här kommer ännu en älskad samlagsställning. Jag älskar att bli tagen i denna ställning! En av mina många favoriter faktiskt.

Doggy Style! Samlag bakifrån er en enkel ställning och kan vara en bra idé om ni vill smeka klitoris samtidigt. Det är lätt att komma åt den och själva ställningen är upphetsande för många kvinnor!

Kyss och smek på er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar